Total Pageviews

Monday 18 July 2011

何非凡 ~ 碧海狂僧.mp4


何非凡 ~ 碧海狂僧.mp4

 500 videos 

63 views 
   

You liked this video. We'll use this to improve your recommendations.
Ratings for this video (1 total)
Number of likes1
Number of dislikes0

Want to share your favorites, ratings, or comments to FacebookTwitter, and Google Reader? Connect your accounts! (You control when messages are posted.)
Uploaded by  on Jun 12, 2011
何非凡 ~ 碧海狂僧之泣红


追寻我愛啊 飘红飘红飘红姐啊

情可哀 情可哀 哀哀情愛呢好一座断头台

哭煞凄凉一粉黛 遭情所累惹愁哀

恩也哀 义也哀 一点恩情万种哀

哀我身世未明尚把菩萨爱 今日得明真相

重念什么南无阿弥阿陀 重拜什么西方佛如来

阿飘阿飘飘飘 飘红阿红姐啊你快归来 知否我狂风暴雨也追踪来

倘若难寻娇所在呀 我就袈裟唔著宁愿入棺材

飘红飘红飘红飘红 我誓觅姐归

你飞天我都飞天 你跳海我都跳海罢姐姐啊

飘红飘红飘红啊

哀我力啊竭声嘶 依旧人兮不见 徒见碧海潮来

莫不是飘阿红阿姐 佢早已飘啊飘飘 飘入鳄鱼腹内

莫不是飘飘飘阿红阿姐 佢红红红红 红到龙王请啊佢入水底登台

唉哀此僧人 我万唤千呼 都不见有人应 应我一声 唉呀和尚我爱

唉呀呀哀此僧人 比个济公还辣挞 老泥几寸 仲加多尺几厚青苔

唉呀天天天我苦為誰來 总是受盲婚之害呀

我有我去寻求对象 佢有佢抱恨楼台

唉佢造就我共秋婵 佢毫無妒意 只有蜜嚼蜜嚼蜜嚼恨与哀

空嗟爱夫乃近水一楼台 可是爱爱非所爱难谈爱

一个幽幽怨怨 一个恩恩爱爱

芳心空有十八载恩爱 佢凄酸满载 反作月老月老牵丝线 笑中泪满腮

哀哀我心十八载对她作乳娘待 不知道她乃我邸妻房

唉我为爱常重爱 偏负爱 痴心只向柳妹爱

谁料情侣也知内里 佢薄幸对我变态突飞来

良缘是恶缘 我恨似呆

诂道情侣负我痴爱 诂道朋友夺我所爱

哀我情心如死循走循走莲台拜如来

谁知内里有愁哀 一对妻房甘让爱

试问谁酸谁苦辣 我分不开来

我觉得姐姐啊飘红 对我有真情爱

休道盲婚哑嫁 就不应该

婵妹也甘心 求向礼教泛籬内

我呢个鵬郎又何惜 何惜步跟来

莫问人老珠黄 我也背住袈裟袋

飘红抱吾多载 我抱翻佢亦应该

大叫狂呼 寻我爱 飘啊红姐姐 请你及啊早归来

未婚妻啊未婚妻 快些投吾怀内

你话僧人娶妇就不应该 哩我头发依然顶上盖

咪话年龄相差十数载 我话老婆越老越可爱

姐你有青春 有热情 四十唔嫁我也当你系小孩

我报姐恩 报姐情 一脚踢开嗰个佛如来

飘红飘红飘红飘红 人在哪方

你快快快快出来啊..

Category:

Tags:

License:

Standard YouTube License
  •  likes, 0 dislikes

All Comments (0)

 characters remaining
OK Cancel or 
  • Didn't know this recording exists!!!

No comments:

Post a Comment